Usluge

Kako Vam možemo pomoći?

Imali ste automobilsku nesreću ili ozljedu na radu?
Potrebno Vam je pravno savjetovanje?

Naš Ured specijaliziran je upravo za takve slučajeve, a iza nas je dugogodišnje iskustvo u zastupanju stranaka u raznim vrstama građanskih predmeta.

Pravo osiguranja i naknada štete

Pravo osiguranja i naknada štete podrazumijeva pravne postupke koji se podnose zbog slučajeva poput:

• ozljede na radu
  • automobilske nesreće
  • pad na javnoj površini
  • sudar sa divljači
  • pad u shopping centru ili trgovini
  • osiguranja od posljedica nesretnog slučaja
  • ugriz pasa
  • fizički napad
  • medicinske greške i propusti u liječenju
  • ostale slične nesreće

U ovim slučajevima, specijalizirani smo za naknadu svih šteta kod ugovorne/izvanugovorne odgovornosti, zastupanje u izvansudskim i sudskim postupcima pred osiguravajućim društvima i nadležnim sudskim tijelima, sastav pravnih mišljenja te proučavanje aktualne sudske prakse.

Proces dobivanja odštete
Tražite naknadu štete zbog prometne nesreće?
1. Kontaktirajte nas
Pošaljite nam upit putem kontakt forme i pripremite potrebnu dokumentaciju kojom raspolažete
2. Procjena štete i utvrđivanje krivca
Za Vas ćemo pribaviti policijski zapisnik, organizirati procjenu štete na vozilu te utvrditi krivca za nezgodu u konzultaciji s prometnim vještakom
3. Procjena ozljeda
Pregledati ćemo Vašu medicinsku dokumentaciju i u suradnji s medicinskim vještakom procijeniti Vaše ozljede
4. Izrada odštetnog zahtjeva
Na temelju provedene analize i podataka, sastavljamo odštetni zahtjev i pomažemo Vam u procjeni imovinske i neimovinske štete
5. Realizacija odštete
Sugeriramo Vam isplati li se ići u sudski postupak ili se nagoditi s osiguranjem te kako najbrže i najpovoljnije realizirati odštetu.